انواع شبکه هاي توزیع کالا,انواع شبکه هاي توزیع کالا در ایران,تحقیق در مورد کانال های توزیع,تحقیق کانال های توزیع,سیستم توزیع,شبکه توزیع,شبکه هاي توزیع کالا در ایران,کانال توزیع,کانال های توزیع,مدل شبکه هاي توزیع کالا,مقاله کانال های توزیع
دانلود تحقیق بررسی مدیریت کانال های توزیع
دانلود تحقیق در مورد بررسی مدیریت کانال های توزیع،در قالب word و در 93 صفحه، قابل ویرایش، شامل:فصل اول: کلیات پژوهشمقدمه1-1- بیان مسأله1-2- اهمیت و ضرورت پژوهش1-3- اهداف پژوهش 1-3-1- هدف اصلی پژوهش1-4- سؤالات اصلی پژوهش1-5- قلمرو پژوهش1-5-1- قلمرو موضوعی1-5-2- قلمرو زمانی1-6- تعاریف مفهومی متغیرهای پژوهشفصل دوم: ادبیات پژوهشمقدمهالف) مبانی نظری پژوهش2-1- شبکه توزیع کالا2-1-1- کانال های توزیع2-1-2- تعریف كانال توزیع2-1-3- اهمیت واسطه ها در کانال های توزیع2-1-4- عوامل کانال ها2-2- اهداف و الزامات كانال2-2-1- بررسی این عوامل2-3- ساختار کانال های توزیع2-3-1- ساختار كانال (محصولات مصرفی)2-3- 2- محصولات صنعتی2-4- کانال های چند گانه (دو سویه)2-4-1- تعریف كانال توزیع چندگانه2-4-2- هماهنگی2-5- رفتار کانال توزیع2-6- استراتژی هل دادن در مقابل استراتژی کشیدن2-7- سیستم توزیع فیزیکی2-8- هزینه و خدمات پشتیبانی مشتری2-9- مفهوم مرکز – توزیع2-10- حمل و نقل2-11- مدیریت موجودی کالا2-11-1 – مدیریت توزیع فیزیكی (PDM)2-11-2- رابطه2-12- فرآیند توزیع2-12-1- موجودی2-12-2- انبارداری2-12-3- حمل و نقل2-13- نگرش سیستمی به مدیریت توزیع فیزیكی2-14- تعهد2-14-1 تعهد محاسبه ای2-14-2 – تعهد نگرشی2-14-3- نتایج و پیامدهای تعهد2-15- ارتباطات2-15-1- ابعاد ارتباطات2-16- عملكرد2-17- رضایت2-18- اعتماد2-18-1- اعتماد عاطفی2-18-2- اعتماد محاسبه ای2-18-3- اعتماد زمینه ای2-18-4-اعتماد مداوم2-18-5- اعتماد مبتنی بر قابلیت2-18-6- اعتماد معتبر و باوركردنی2-18-7- اعتماد خیرخواهانه2-18-8- نتایج و پیامدهای اعتمادب- مروری بر پیشینه پژوهش.فصل سوم: روش شناسی اجرای تحقیقمقدمه3-1- روش تحقیق3-2- جامعه آماری 3-3- نمونه گیری3-4- روش گردآوری اطلاعات3-5- محدودیت های تحقیقفصل چهارم: پیشنهادات و نتیجه گیری4-1- خلاصه4-2- نتیجه گیری4-3- موانع و محدودیت ها4-4- پیشنهادهای مدیریتی و كاربردیمنابع و مآخذچکیده تحقیق:تصميم دربارة كانال توزيع و فروش كالا، از جمله مهم ترين تصميم هايي است كه فراروي مديران قرار دارد. تصميم دربارة توزيع كالا بر ساير تصميم هاي بازاريابی، تأثیر مستقيم مي گذارد. نبض شركت در دست شبکه توزيع و فروش آن است، اما اغلب شركت ها به كانال هاي توزيع كالاهاي خود توجه كافي ندارند و اين امر گاه عواقب زيان باري براي آنان به دنبال دارد. از اين رو، احتياج به همكاري نزديك و انتخاب درست شركت هاي پخش در كانال هاي توزيع و حفظ همكاري بلندمدت، اهميتي دوچندان پيدا مي كند. توزيع كالاها و خدمات، بخش عمده اي از توليد ناخالص داخلي كشورها را به خود اختصاص مي دهد. بنابراین وجود يك نظام توزيع كارآمد مي تواند به توسعة پايدار اقتصادي كشورها كمك كرده و بسياري از هزينه هاي اضافي را از دوش مصرف كنندگان نهايي بردارد.هدف تحقیق بررسی و مطالعه و بررسی درک کانال های توزیع برای بهتر مدیریت کردن آن ها می باشد .
من می خواهم این فایل را خریداری کنم
برچسب ها:
شبکه توزیع کانال توزیع مدل شبکه هاي توزیع کالا سیستم توزیع شبکه هاي توزیع کالا در ایران انواع شبکه هاي توزیع کالا انواع شبکه هاي توزیع کالا در ایران کانال های توزیع تحقیق کانال های توزیع مقاله کانال های توزیع تحقیق در مورد کانال های توزیع
پروژه چدن با گرافيتهاي فشرده,تحقیق در مورد چدن با گرافيتهاي فشرده,چدن با گرافيتهاي فشرده,دانلود تحقیق چدن با گرافيتهاي فشرده,دانلود رایگان تحقیق چدن با گرافيتهاي فشرده,مقاله چدن با گرافيتهاي فشرده,مقاله در مورد چدن با گرافيتهاي فشرده تحقیق چدن با گرافيت هاي…
استان ته,بخش های شهرستان دماوند,شیپ فایل بخش های شهرستان دماوند,شیپ فایل بخش های شهرستانها,فایل جی آی اس بخشهای شهرستان دماوند,نقشه ی بخش ها,نقشه ی بخش های شهرستان دماوند,نقشه ی بخش های شهرستانها,نقشه ی جی آی اس بخش های شهرستان دماوند…