تحقیق بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در ایران
پایان نامه تجارت الکترونیک,پایان نامه تجارت الکترونیک در ایران,تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک چیست,تجارت الکترونیک در ایران,تحقیق تجارت الکترونیک,تحقیق تجارت الکترونیک pdf,تحقیق تجارت الکترونیکی,مقاله تجارت الکترونیک
دانلود تحقیق بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در ایران
دانلود تحقيق با موضوع بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در ایران،در قالب doc و در 147 صفحه، قابل ويرايش، شامل:فصل اول: کلیات تحقیقمقدمه1-1- بیان مسأله1-2- اهمیت و ضرورت انجام تحقيق1-3- اهداف تحقیق1-4- سؤالات تحقیق1-5- فرضیه های تحقیق1-6- مدل مفهومی تحقیق1-7- قلمرو تحقیق1-7-1- قلمرو موضوعي1-7-2- قلمرو مکاني1-7-3- قلمرو زماني1-8- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیقفصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیقمقدمه2-1- تعریف تجارت الکترونیک2-2- تعاریف تجارت الکترونیک از دیدگاه هاي مختلف2-3- تعریف اینترنت2-4- تاریخچه تجارت الکترونیک2- 5- بلوغ تجارت الکترونیک2-6 – چارچوب تجارت الکترونیکی7-2- تجارت الکترونیک در برابر تجارت سنتی2-8- طبقه بندي تجارت الکترونیکی از دیدگاه هاي متفاوت1-8-1-1- تجارت بنگاه با بنگاه (B2B)2-8-1-2- تجارت بنگاه با مشتري ( B2C)2-8-1-3- بنگاه به بنگاه به مشتري (B2B2C)2-8-1-4- تجارت مشتري با مشتري (C2C)2-8-1-5- تجارت مشتري با بنگاه (C2B)2-8-1-6- تجارت نظیر به نظیر( P2P)2-8-1-7 – تجارت موبایل2-8-1-8 – تجارت الکترونیکی درون سازمانی2-8-1-9- تجارت الکترونیکی بنگاه به کارکنان2-8-1-11- تجارت الکترونیکی غیرکسب وکاري2-8-1-12- آموزش الکترونیکی2-8-1-13 – بازار به بازار2-8-1-14- دولت الکترونیکی2-8-2- طبقه بندي تجارت الکترونیکی با توجه به ماهیت برنامه هاي کاربردي2-8-2-1- بازارهاي الکترونیکی2-8-2-2- سیستم هاي اطلاعاتی بین سازمانی (IOS)2-9- مزایاي تجارت الکترونیک2-9-1- مزایا براي سازمان ها2-9-2- مزایا براي مشتریان2-9-3- مزایا براي جامعه2-10- محدودیت ها و موانع تجارت الکترونیکی2-10-1- محدودیت هاي فنی تجارت الکترونیکی2-10-2- محدودیت هاي غیرفنی تجارت الکترونیکی2-11 – نگاهی به تجارت الکترونیک در جهان و ایران2-11-2- تجارت الکترونیک در ایران2-12- تجارت الکترونیکی از دیدگاه داخلی2-13- موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران2-14- عوامل مانع در رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران2-15- عوامل محرك تجارت الکترونیکی2-15-1- انقلاب دیجیتالی2-15-3- فشارهاي کسب وکار2-15-4- پاسخ سازمانی2-16- تأثیرات تجارت الکترونیکی2-16-1- بهبود بازاریابی مستقیم2-16-3- تعریف مجدد رسالت سازمان2-17- ابزارهاي تجارت الکترونیک2-18- پیش نیازهاي برون زاي استقرار و نهادینه شدن تجارت الکترونیک2-19- پیش نیازهاي درون زاي استقرار و نهادینه شدن تجارت الکترونیک2-20- بررسی مدل هاي بکار رفته در پذیرش و استقرار تجارت الکترونیک2-20-2- مدل پایه اي موانع اتخاذ تجارت الکترونیکی2-30-3- مدل جامع پیاده سازي و توسعه تجارت الکترونیکی2-20-4- مدل مفهومی عوامل مؤثر بر به کارگیري تجارت الکترونیکفصل سوم: روش شناسی تحقیقمقدمه3-1- روش شناسي تحقيق3-2- جامعه آمار3-3- نمونه آماري3-4- روش نمونه گيري3-5- روش جمع آوري داده ها3-6- ابزار گردآوری داده ها3-7- روايي و پايايي پرسش نامه3-7-1- روايي3-7-2-پايايي3-8- روش تجزيه و تحليل داده ها3-9- روش ها و آزمون هاي آماري به كار گرفته شده در اين تحقيق3-9-1- آمار توصيفي3-9-2- آمار استنباطفصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده هامقدمه4-1- يافته هاي توصيفي4-2- آمار استنباطي4-2-1- آزمون سنجش نرمال بودن داده ها (کلوموگروف- اسميرنف)4-2-2- آزمون میانگین یک جامعهفصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاداتمقدمه5-1- بررسي يافته هاي پژوهش با توجه به آزمون میانگین یک جامعه آماری5-2- بررسي يافته هاي پژوهش با توجه به آزمون رگرسیون5-3- ارائه پيشنهادات5-3-1- پيشنهادات بر مبناي يافته هاي تحقيق5-3-2- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی5-4- محدوديت هاي تحقيقمنابعچکیده تحقیق:تجارت به عنوان يكي از اركان تمدن بشري، هم گام با پيشرفت و تحولات ايجاد شده در جامعه، تغيير كرده و شكلي نو به خود مي گيرد. در عصر حاضر با توجه به انفجار اطلاعات و استفاده روز افزون از كامپيوتر و اينترنت، تجارت الكترونيك از جايگاه خاصي برخوردار شده است. هدف از این تحقیق، بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الكترونيك در ایران می باشد. جامعه آماری این تحقیق، کلیه کارشناسان و صاحب نظران این حوزه می باشد. نمونه آماری این تحقیق، 81 نفر می باشند که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه می باشد که روایی آن از نظر استاد راهنما و مشاور، تأیید شد و پایایی ان به وسیله آلفای کرونباخ محاسبه شد. فرضیه های تحقیق به وسیله آزمون میانگین یک جامعه آماری بررسی شد و این نتیجه حاصل شد که عوامل فنی و زیر ساختی، عوامل انسانی، عوامل فرهنگی و امنیت سیستم های اطلاعاتی در استقرار تجارت الکترونیک در ایران بسیار مؤثر می باشند.
من می خواهم این فایل را خریداری کنم
برچسب ها:
تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک چیست تجارت الکترونیک در ایران تحقیق تجارت الکترونیک تحقیق تجارت الکترونیکی تحقیق تجارت الکترونیک pdf مقاله تجارت الکترونیک پایان نامه تجارت الکترونیک پایان نامه تجارت الکترونیک در ایران
پروژه آمار ایدز,پروژه آمار ایدز آماده,پروژه آمار ایدز با پرسشنامه,پروژه آمار ایدز رایگان,پروژه آمار در مورد ایدز,پروژه آماری ایدز,دانلود پروژه آمار ایدز,دانلود پروژه آمار ایدز با پرسشنامه,دانلود رایگان پروژه آما,دانلود رایگان پروژه آمار ایدز دانلود پروژه آمار ایدز همراه با…
اقتصاد,بودجه,بیکاری,تورم,کشش تقاضا,مفاهیم اقتصادی پاورپوینت گزیده ای از مفاهیم اقتصادی دانلود دانلود پاورپوینت باموضوع گزیده ای از مفاهیم اقتصادی،در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:علم اقتصا دعلم اقتصاد وتعالیم اسلامی کشش تقاضاعوامل موثر بر تقاضاعوامل موثربر عرضهویژگیهای بازار رقابت کاملهرم…
پاورپوینت درس اول دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع هستی بخش سوالات درس اول دینی پیش دانشگاهی دانلود دانلود پاورپوینت درس اول دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع هستی بخش،در قالب ppt و در 12 اسلاید.توضیحات:این پاورپوینت آموزشی،…
تحقیق,حضرافريقا تحقیق حضرافريقا دانلود دانلود تحقیق با موضوع حضرافريقا،در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:افريقاي سياه كه هنر سياهان در آن به اوج شكوفايي خود رسيده است، حاشيه غربي تا مركز قاره آفريقا را دربرمي گيرد.…